Sepanjang dua tahun umur Amsyiq, sudah tentulah
pelanggan-pelanggan AG dapat menilai servis yang AG berikan. Buat masa ini kami
sedang mengumpulkan respon dari pelanggan-pelanggan kami tentang perkhidmatan
GKA kami.
Anda boleh kemukakam testimoni anda kepada email kami:
syeikhulmaqari@yahoo.com.my . Anda boleh memberi testimoni samada positif atau negatif.
Contoh positif “menguntungkan sangat”. Contoh negatif “saya rugi”. Kalau untung
sertakan bagaimana?. Kalau rugi pun nyatakan sebab-sebabnya. Tetapi kami
harapkan gunakan saluran email. 10 terbaik yang positif tentunya kami nak
keluarkan dalam web/blog kami dan media.
Yang negatif disertai dengan hujjah-hujjah yang rasional pun, kami hargai untuk kami rekodkan buat memperbaiki kelemahan sistem kami. Tentunya kami tak keluarkan di media. Tapi mungkin kami beri juga hadiah berdasarkan rasional dan membina, bukan kritikan emosi yang meruntuhkan.
Yang negatif disertai dengan hujjah-hujjah yang rasional pun, kami hargai untuk kami rekodkan buat memperbaiki kelemahan sistem kami. Tentunya kami tak keluarkan di media. Tapi mungkin kami beri juga hadiah berdasarkan rasional dan membina, bukan kritikan emosi yang meruntuhkan.
Terus terang kami nyatakan harap gunakan saluran email
sahaja. Jangan gunakan cbox, comment dan sebagainya. Isu-isu yang telah
kami jawab seperti isu paparan harga kami, tak payahlah di high lightkan
lagi. Kalau boleh baca artikel-artikel kami yang terdahulu sebelum membuat
sebarang komen. Offer ini kami buka sehingga seminggu dari sekarang.
Setiap testimoni hendaklah sertakan nama , no i/c, no AG, dan sekeping gambar (untuk dikeluarkan dalam media).
Setiap testimoni hendaklah sertakan nama , no i/c, no AG, dan sekeping gambar (untuk dikeluarkan dalam media).
Tiada ulasan:
Catat Ulasan