| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Ahad, 13 Mei 2012

Bila Bank-Bank Menghadkan Rahn Kepada 10k Sebulan...

Bila bank menghadkan rahn kepada 10k sebulan.
Dulu ketika AGRO bank terakhir menerima dinar, goldbar dan goldcoin mengeluarkan pekeliling tidak menerima lagi. Amsyiq yang  telah menyediakan sistem GKAnya awal daripada itu lagi mengambil peranan rahn. Pelanggan AG tidak terjejas untuk merahnkan dinar dan jongkong mereka. Malah ada syarikat yang meniru sistem GKA kita walaupun dengan nama lain. Bezanya mereka menghadkan enam bulan  dan selepas enam bulan mereka dikenakan cash yang tinggi. Berikutan itu juga, ramai yang beralih kepada emas jawellery.
Kini sekali lagi, apabila  bank-bank  menghadkan rahnnya kepada 10k  sebulan. Ini sudah tentu ada kesannya kepada syarikat-syarikat emas pelaburan melalui jewellery.
Sekali lagi AG ada kelebihan di sini kerana:
1-      Pelanggan AG masih boleh menggunakan GKAS , sedangkan pemilik lain dibataskan untuk merahn emas.
2-      Pemilik produk AG terus boleh buat GKA, sedangkan pemilik produk lain dah tak boleh merempit lagi.
3-      AG menawarkan kepada pemilik-milik emas samada dinar, jongkong dan jewellery untuk dijual kepada AG dan harganya boleh digunakan untuk membeli produk AG. Membeli produk AG menguntungkan anda kerana anda boleh buat GKA, GKAS, dll
4-      AG tetap konsisten menerbitkan dinar, goldbar dan goldcoin disamping AG menambah produk jewellery 999 dan 916, Padu dan yang mempunyai design.

Kesimpulan
AG mengungguli perniagaan emas, sentiasa mengutamakan anda, dan kami mengutamakan yang halal.

1 ulasan:

  1. As-salam....
    apabila kemudahan muamalat rahn disalahtafsirkan.... mohon bantuan daripada admin..... kami ditekan...mohon kebenaran ditegakkan boleh rujuk di sini :

    https://www.facebook.com/groups/gold.lotshop/permalink/496949020322515/

    BalasPadam



TV9