| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Rabu, 21 November 2012

Hari Ini Saya Berada Di USM Pulau Pinang Menyampaikan Kursus Perubatan Islam

Hari ini saya berada di USM Pulau Pinang menyampaikan kursus Perubatan Islam Saya tidak pasti kursus ini terbuka atau tidak kepada orang ramai. Bagi orang pulau Pinang yang berminat boleh terus hubungi Syukri 0194052676.

Untuk hari ini kami bawa juga barangan permakanan sunnah yang telah kami ruqyahkan seperti air zam-zam syifa’, minyak zaitun, delima, kismis dan lain-lain. Semuanya telah kami ruqyahkan pelindung sihir, penerang hati, kanser, doa angin ahmaar (stroke) dan lain-lain.

3 ulasan:

  1. Bengkel yang banyak memberi ilmu. Diharap akan diadakan lagi untuk bengkel lanjutan di IPPT, USM. TERIMA KASIH USTAZ

    BalasPadam
  2. Kursus yg telah dijalan meningkatkan lagi iktikad saya mengenai al-quran sebagai syifa..dan dgn demo yg dijalankan mmg ternyata Al-Quran TIADA TANDINGAN..JAZAKULLAH

    BalasPadam
  3. Saya nak kata apa pon xtaw..tp mmg terbaiklah..harap2 ustaz dpt dtg lg ippt..

    BalasPadam



TV9