| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Jumaat, 15 Mac 2013

Kini AG Berada Pula Di SACC Mall, Tingkat 3, Shah Alam 15 Hingga 17 Mac

Peluang besar bagi masyarakat Shah Alam untuk mendekati Amsyiqgold Sdn Bhd. Kami mengajak orang ramai  membeli dan menyimpan emas. Emas yang dibeli anda boleh simpan. Kalau anda tidak mahu menyimpan emas , anda boleh Rahnukan (gadaikan) di Rahnu kami Rahnu Kukuh Selangor Bhd, Rahnu yang dikendalikan oleh Koperasi Kukuh Sel Bhd ini dibawah kawalan SKM (Suruhanjaya Koperasi Malaysia). 
 Anda juga boleh menggadaikan emas anda dimana-mana Rahnu seperti X- Change, Rahnu Koprima, Rahnu Kosegar dan lain-lain. Rahnu Koperasi biasanya memberikan perkhidmatan berdasarkan modal harian termasuklah rahnu kukuh, dan ada hadnya misalnya rm 10 k sehari dan maksimum 50k. Kalau nak jumlah yang besar boleh gadaikan kepada Rahnu Bank Rakyat, boleh sehingga 250k. Perlu diingat, kalau kita menggunakan Rahnu di bank-bank seperti bank Rakyat, AGRO bank, mempengaruhi SCRIS.Nanti susah nak buat pinjaman bank. Buat di rahnu koperasi lagi elok, tidak melibatkan SCRIS.

Dengan cara gadaian anda boleh pinjam 65% dari nilai marhun (barang gadaian).Pinjaman wang 65% itu untuk kegunaan lain. Juga duit itu boleh beli emas lagi, Cara ini digunakan oleh ramai pelabur emas. Ini terpulang pengurusan dan keputusan sendiri. Ini bukan SKIM. Ini kebijaksanaan masing-masing memanipulasi kaedah ar Rahnu. 

Sepanjang bulan ini Khas untuk pengunjung booth kami dimana juga termasuk di SACC mall,. Kami berikan diskaun istimewa berikut:
Beli 2,500 diskaun 1%
Beli 5,000 diskaun 1.5%
Beli 10,000 diskaun  2%
Beli 20,000 diskaun 2.5%
Beli  50,000 diskaun  3%
Beli 100,000 diskaun 3.5%

Diskaun ini untuk pembelian semasa .Bagi dealer AG tambahan 0.5% diberikan dari jumlah diskaun tersebut. Tawaran ini tidak mempengaruhi diskaun kelayakan. Diskaun kelayakan mengikut jumlah pembelian terkumpul.

Ingat tawaran ini hanya sepanjang pameran kami sahaja. Sangat rugi tak ambil peluang ini. Lebih-lebih lagi ketika emas sedang turun. Nampaknya emas seperti tabiinya sedang beransur naik semula. masih ditahap rendah, cepat jangan lewat untuk membeli
SEKARANG MASA MEMBELI…..BELI BANYAK-BANYAK
DISKAUN PUN BANYAK PULA

2 ulasan:

  1. ada cara beli bayar beransur tak,

    BalasPadam
    Balasan
    1. emas tak boleh ansur jadi riba. Lagipun dengan boleh kumpul resit. beli sikit-sikit cukup 5k dah boleh dapat diskaun 1%, dan begitulah seterusnya. Mulakan dengan i gram dulu.

      Padam



TV9