| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Ahad, 3 November 2013

Seronoknya melayan pelanggan



                                            gambar hiasan (emas AG)
Pada 30 okt. Kerana kepenatan kerja  ditambahi pula baru balik ceramah. Baru tidur sekitar 10 hingga 15 minit. Mesej berbunyi. Jam kul 12.20. Segeralah juga saya melayaninya kerana pelanggan sentiasa betul. Ikuti  msj saya bersama pelanggan.
P: jika modal dalam 10k emas apa yang sesuai beli
O: boleh dapat: 20g x1, 10g x4, dan 5g x1. Semuanya 10146. Tolak 1.5% jadi 9994.53.
P: kalau satu dinar 999 dengan yang lain mana yang lebih elok.
O: Kalau beli dinar dapat sunnah
Bagaimana dengan sijil untuk emas tersebut adakah semua emas itu dapat satu sijil sahaja.
O: satu emas satu sijil/ cert.
P: Bagaimana saya nak jual semula kalau di areal K.L banyak cawangan ke. Jika saya beli RM 10k adakah saya layak untuk jadi dealer
O: Kalau duduk di K.L pejabat terdekat ialah Pejabat urusan Shah Alam., sek.7. layak jadi dealer
P: Saya nak beli dinar RM 10k
0: Kalau dinar 999 . harga sekarang 667.06 x 15=10005.9. tolak diskaun 1.5 %= 9855.81
P: Kalau lihat dekat sini banyak jenis dinar. Taka de picture ke untuk saya lihat  jenis-jenis dinar itu
O: Sila rujuk post saya yang lepas dalam blog. Harga dinar 999 ialah 667.06 sila cornfirmkan  lock
P: Setuju dinar 999 (667.06) x 16
Yang tak seronoknya, sampai sekarang pelanggan ni tak tunaikan. Tertanya-tanyalah saya kita dah sediakan. Jadi ke tak jadi
Msj  Terbaru saya kepadanya:
Sukacita saya memberitahu: sepatutnya lock saudara hendaklah ditunaikan dalam masa tiga hari. Harap respon. Lock adalah janji yang mesti ditepati.
Moralnya:
Pelanggan kita yang baru mengenali kita . Kita nak memberi tahu lock harga ada peraturannya iaitu mesti ditunaikan dalam masa 3 hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9