| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Rabu, 18 Mei 2011

Tolong Kami Untuk Membantu Anda Dan Membantu Rakan Kita

Sebenarnya kita boleh menyelesaikan masalah kita sekiranya kita semua berpadu dalam menyelesaikannya. Pelanggan kami ada yang terus membeli produk kami dan dalam masa yang sama ada juga pelanggan kami kerana kebimbangan “Mood AGRO” hendak menjual emas-emas mereka.

Pelanggan budiman, kita kena bertenang. Satu makanisme perlu dilakukan untuk menyelesaikan kebimbangan ini.

Kami sebagai pengeluar cuba membantu pelanggan-pelanggan kami sedaya upaya supaya “gelombang dinar dan emas “ terus mengalir deras menghadapi tekanan-tekanan sistem kapitalis.

Harapan dan cadangan kami:
1- Teruskan muamalah kita walaupun tanpa Agro
2- Duit ditangan kita, kita yang lebih berkuasa dari bank
3- Dikalangan kita pada satu ketika, kita banyak duit untuk kita beli emas, pada masa yang lain pula ada yang menyimpan emas memerlukan duit. Kenapa tidak yang memiliki emas yang sedang memerlukan duit membantu orang yang “berduit” yang hendak membeli emas.
4- Inilah dorongan AG hendak melancarkan JRA(Jadi Rakan AG).
5- Apa dia JRA? Tiada siapa boleh memberi komen selagi kami tidak lancarkan.
6- Walau bagaimanapun sementara itu, kami cuba nak tolong pemilik emas:.
7- Caranya seperti berikut:

a) Mendaftar Jadi ahli Rakan Amsyiq dengan:
membeli emas sebanyak:
Beli 5k hingga 19,999 - layak dapat komisyen 1.5%
Beli 20k hingga 49,999 - layak dapat komisyen 2.0%
Beli 25k keatas - layak dapat komisyen 2.5%

b) Rakan Amsyiq mendapat komisyen dalam bentuk komisyen emas, berlainan dengan sebelumnya dalam bentuk diskaun. Peratusnya sama tapi dalam bentuk emas. Ini untuk mempastikan RA memang mengutamakan emas dari wang.

c) Mari kita semua RA terus melakukan kempen mengajak orang simpan emas, usah hirau tekanan pihak yang cuba menyekat gelombang ini.

d)Dengan membeli produk Amsyiq kami hendak menjadikan Anda pembeli dan menyimpan emas dan dalam masa yang sama menjadi penjual produk kita.

e) Dengan JRA anda adalah rakan kami. Apabila ada pelanggan nak beli emas ,sedangkan anda ketika itu nak cairkan emas anda, kami akan hubungi anda untuk menjualkan emas anda dengan harga “ We Sale”. Perbezaan harga “We Buy” dengan “We Sale” kita bahagi dua.

f) Untuk tujuan itu anda boleh laporkan kepada kami kedudukan emas anda dengan sms;
bagi yang hendak menjual:

Contoh: “Saya Ahmad b Muhammad memiliki emas Amsyiq sebanyak ½ d916 x 5, 2d999x 2, 1d999x3,10gGBx4,25gGCx1 bersedia untuk dijual “ kemudian sendkan kepada no: 019-290 3165.

Bagi yang hendak membeli lock seperti biasa dan kalau memilih Jadi Rakan Amsyiq (JRA) nyatakan:

Contoh: “Saya Hamid b Mahmud lock ½ d916 x 5, 2d999x 2, 1d999x3,10gGBx4,25gGCx1 dan menyertai JRA “ kemudian sendkan kepada no: 019-290 3165

g) Dalam keadaan perlu sangat mencairkan emas anda semula, anda boleh menggunakan “WE BUY”. Beri tahu kami terlebih dahulu untuk itu dengan telefon . Ini pun berdasarkan kewangan semasa kami, sebab kami bukannya bank. Seboleh mungkin kita tolong.

h) Kalau anda tak mahu kehilangan emas anda, anda boleh guna GKA.

g) Dengan mendaftar RAKAN AMSYIQ – anda adalah rakan kongsi kami. Pelbagai insentif lain boleh dapati.

e) Kami sedang menyusun masa dan tempat untuk seminar emas dan JRA kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9