| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Selasa, 7 Jun 2011

EMAS AMSYIQ TAWARAN GILA-GILA -POTONGAN 0.5% UNTUK SEMUA PRODUK AMSYIQ

POTONGAN 0.5% BAGI SEMUA PRODUK AMSYIQ

Ramai pelanggan kami menghubungi nak beli emas, emas harganya sedang melalui trend menaik. Saya dulu pernah merasai apa yang anda rasa. Ilmu analisa yang kita belajar tak dapat meramal bila harga emas akan turun. Berjam-jamlah mereka mengadap komputer. Mereka sedang memantau harga emas. Kalau harga emas menurun baru nak beli. Mereka tanya kami bila masa yang sesuai untuk membeli dan bila emas akan turun.

Saya jawab, seperti yang kita lihat harga emas memang sesekali turun, tapi secara keseluruhannya ia sedang naik. Kami sebagai pengeluar emas, dinar dan dirham rasa terpanggil, bagaimana kami boleh membantu pelanggan dan peminat emas dan perak ini dalam waktu trend emas sedang menaik ini. Kami mau anda terus bersama kami menyemarakkan terus gelombang emas dan dinar ini supaya gelombang yang telah deras ini menjadi deras dua kali ganda dan menggugat matawang kapitalis.

Dengan kesungguhan dan jihad anda menukar duit jadi emas , tukar duit jadi dinar dan dirham.Dengan sedikit keberanian kami sanggup mengorbankan 0.5 margin kami untuk semua produk kami sepanjang trend emas sedang menaik. Dalam perniagaan emas 0.5 bukanlah sedikit. Perkara ini sukar untuk mana-mana syarikat melakukannya tapi kami cuba lakukannya untuk anda merebut peluang yang kami tawarkan. Mungkin peluang ini hanya sekali. Apabila trend emas kembali sederhana, kami akan batalkan tawaran ini serta merta. Maka rebutlah peluang ini .

Peluang ini kami buka hanya di ibu pejabat Amsyiq Gold di Shah Alam bermula yang lock hari ini. Ingat anda boleh menjana keuntungan dengan membeli ketika murah. Hari ini anda dimurahkan. Cepat jangan ketinggalan. Tempoh tutup bila-bila masa bila harga emas kembali sederhana. Penutupan tempoh tawaran ini terpulang kepada kami dan muktamad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9