| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Rabu, 20 Julai 2011

Testimonial 2

Seorang lagi pelanggan kami menggunakan gkas seperti berikut
Nama: Ipah (bukan nama sebenar)

“Hari ini saya “GKAS”kan 2 dinar (produk lain) dengan harga 701x2=1402. Oleh kerana bukan produk AG, rusum khidmah yang dikenakan 1.4 iaitu (1.4/100x1402)adalah 19.62 sebulan. Dan tempoh yang saya perlukan 6 bulan, maka (6x19.62)=117.72.
Dengan itu duit yang saya boleh bawa balik sebanyak (1402-117) iaitu 1285”.
Dalam perjanjian ditambah :ketika saya membeli semula bahawa dinar (produk lain) itu akan ditukar dengan produk Amsyiq”

“Secara keseluruhannya saya berpuashati dengan perkhidmatan GKAs ini, dan secara automatik apabila saya membeli semula saya sudah memiliki produk amsyiq dan saya berpeluang menjadi dealer AG”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9