| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Selasa, 7 Ogos 2012

Ada Hikmahnya...Tunggukan Tiga Bulan Lagi ar Rahn AG


Pada minggu lepas kami pergi menemui Kementerian Perumahan, Kementerian kewangan dan Kementerian Perdagangan untuk mendaftarkan ar Rahn milik AG. Mereka memberitahu ini bukan dalam bidang mereka.

Hari ini usaha kami menemukan kami kepada sebuah consultant yang berkepakaran menubuhkan ar rahn termasuklah ar Rahn exchange dan Bank Rakyat. Mereka menjanjikan selewat-lewatnya mereka akan menubuhkan ar Rahn AG tiga bulan dari sekarang. Dengan tertubuhnya ar Rahn ini nanti pastinya pelanggan AG tidak kesukaran lagi merahnkan emas mereka dan mereka juga boleh melakukan ar Rahn berlapis bagi menggantikan kaedah GKA dan GKAS kami. Dengan ar Rahn ini juga nanti pastinya kami boleh menyediakan safety box bagi menggantikan JRA kami.

Dua tahun dulu, kami telah cuba untuk mendaftarkannya, tetapi birokrasi menyebabkan kami terhenti. Hikmah tuhan menggerakkan usaha kami semula. Kami mahu berkongsi maklumat ini dengan pelanggan kami. Kegembiraan kami kegembiraan anda juga. Kebersamaan anda bersama kami pastinya kebaikan untuk anda dan kami.Terima kasih semua.

5 ulasan:

  1. Alhamdulillah..... amsyiq lebih baik lagi

    BalasPadam
  2. alhamdulillah..semoga dipermudahkan

    BalasPadam
  3. satu usaha yg baik...

    BalasPadam
  4. "ar Rahn berlapis menggantikan kaedah GKA dan GKAS" adakah ia bermaksud akan di jumudkan kelak. apa kesan kpd simpanan lama yg mengunakan kaedah ini?

    BalasPadam
  5. i love u lah Amsyiq...mmg dh lama trtunggu AG wat Ar Rahn utk pelanggan AG...semoga Allah permudahkan usaha AG nie...insyaAllah....

    BalasPadam



TV9