Kini Amsyiq Gold Sdn Bhd beroperasi 7 hari seminggu 9am - 5pm | Seminar Emas Setiap Sabtu (9-12 tgh) di Wisma Amsyiq | Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Office : 03-55231066 | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida 012-666 9362 | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah 019-290 3165 | Dapatkan Gold Coin Amsyiq, Gold Bar Amsyiq, Dinar Darul Ehsan, Dirham & Barang Kemas sekarang! | Hubungi cawangan, wakala dan ejen-ejen kami yang berdekatan dengan anda | Senarai Wakala Di Seluruh Semenanjung Malaysia | Banting: 016-2758996 | Rawang: 012-2681380/012-9149403/012-2148220 | Kelang dan Shah Alam: 019-2715765 | Sabak Bernam: 013-6328852 | Puchong: 017-3501340 | Hulu Selangor: 019-2781384 | Putrajaya: 019-3147566/017-3704931 | Perak: 019-5550464 | Kedah: 019-4775980 | Pahang: 013-9326688 | Negeri Sembilan: 019-3849239 | Pulau Pinang: 016-4957970 | Melaka: 012-6637207 | Terangganu: 017-9643775 | Wilayah Persekutuan: 013-6725102| Johor: 013-3722635

Khamis, 25 Oktober 2012

Rasanya Kami Terpaksa Mengingatkan Juga..

Rasanya kami terpaksa mengingatkan juga……..

Pesaing-pesaing kita harap tidaklah berlebih-lebihan berbicara tentang senarai BNM ini. Bukan semua yang telah disenaraikan itu terlibat dengan scam, dibekukan atau dipantau. Kalau nak iklankan produk masing-masing kempenlah cerita tentang kebaikan sendiri. Tak payah sebutlah : "kita tak termasuk senarai. orang lain dalam senarai. Jaga –jaga dengan syarikat yang dah ada dalam senarai". Janganlah meneguk di air keruh.

Dulu satu syarikat, agen-agennya dan bloggernya sibuk membantai kita dan sebagainya tapi syarikat tu pun dah masuk senarai. Sekarang ada syarikat sedang mempromosi produk mereka sambil “highlightkan” syarikat-syarikat lain masuk senarai. Kami mengingatkan semua syarikat emas kalau BNM nak bertindak dia boleh bertindak. Semua kita ni ada kekurangan yang kita tak sedar. Syukur syarikat anda tak tersenarai.

Tapi ingat….. tak tersenarai mungkin juga bererti belum tersenarai. Terlajak cakap buruk padahnya. Kempenlah cara sihat. Kami sedang berusaha mengeluarkan diri kami dari senarai. Sedikit masa lagi kami akan bersih. Rasanya kami mengingatkan juga kempen menyerang ni kalau tak dihentikan kami boleh jawab juga dengan serangan….  Harap syarikat dan individu berkenaan fahamlah ye..jangan lebih dari BNM pula.
admin

11 ulasan:

  1. kami sokong ustaz dari menyokong syarikat yang tak bayar zakat..sabar ustaz ade hikmahnya..kami mendoakan amsyiq maju..kami yakin dengan amsyiq.

    BalasPadam
  2. syarikat lain yg dengki2 ni mmg tak masuk senarai BNM, tp mungkin masuk senarai ahli neraka sbb tak pernah ingatkan langsung ahli mereka byr zakat....

    salmizah taib-kepong

    BalasPadam
  3. kebanyakan syarikat yg lahir selepas amsyiq cuba meniru2 amsyiq dlm byk perkara...

    salmizah taib-kepong

    BalasPadam
  4. saya sokong ustaz...warga amsyid kena pertahankan.

    BalasPadam
  5. salam ustaz,
    minta maaf ustaz, ag live price tu mcm ada eror je. tq

    BalasPadam
  6. Saya tahu byk tindakan yg Amsyiq buat utk dikeluar dari senarai. tapi yang saya dpat tahu, ada syarikat yg telah disenaraikan 1 bulan selepas Amsyiq, tapi telah dikeluarkan dari senarai pd bulan ni. Mungkin Amsyiq boleh buat followup dgn BNM mcmana syarikat tu boleh dikeluarkan dr senarai.

    BalasPadam
  7. ustaz, kenapa syarikat tak bayar zakat tu cepat pulak keluar dari list BNM? ada pakai orang dalam ka?

    BalasPadam
  8. ye lah BNM, kenapa syarikat yang tersenarai, dah lama buat explanation tapi masih tak dikeluarkan dari senarai; syarikat yang lain, lewat disenaraikan, tapi cepat pula dikeluarkan dari senarai... tak faham, tak faham....:-(

    BalasPadam
  9. tang ni ana setuju dengan : "dunia syurga bagi orang kafir, penjara bagi orang mukmin"

    BalasPadam
  10. mari sama sama kita sokong keikhlasan AG untuk meningkatkan ekonomi orang Islam

    BalasPadam

TV9