| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Selasa, 30 Disember 2014

Berubatlah dengan Al Quran, madu, zam-zam dan Habbatussauda'

BERUBATLAH  DENGAN AL QURAN , MADU DAN HABBATUSSAUDA’
 )      “Dan kami turunkan daripada Al Quran ayat-ayat suci yang menjadi ubat penawar dan rahmat bagi orang-orang yang beriman….” (al Isra’ 82)
2)      “Seabaik-baik air di muka bumi ialah air zam-zam. Didalamnya terkandung makanan yang mengunyangkan dan menyembuhkan penyakit” (Hadis Sahih)
3)      ….(dengan itu akan keluarlah dari dalam badan lebah minuman (madu) yang berlainan warnanya, yang mengandungi penawar bagi manusia (dari pelbagai penyakit). (Surah an Nahl 69)
4)      “Habbatus Sauda’ ubat semua penyakit melainkan kematian” (Hadis Riwayat Bukhari no. 592)
__________________________________________________________
AMSYIQ ENTERPRISE mendokong perubatan Al Quran menyediakan:
1)      AIR ZAM-ZAM YANG TELAH DIRUQYAHKAN
2)      MADU ASLI YANG DIRUQYAHKAN
3)      HABBATUS SAUDA’ YANG DIRUQYAHKAN
4)      DAN LAIN-LAIN PERMAKANAN SUNNAH YANG DIRUQYAHKAN
(KESEMUANYA TELAH DIBACAKAN AYAT PENYEMBUH KENSER, PELINDUNG JIN DAN SIHIR, PENERANG HATI , PENYEMBUH ANGI AHMAR, AYAT-AYAT SYIFA’ PENAWAR BAGI SEGALA PENYAKITA DAN DOA-DOA TAMBAHAN YANG LAIN)
Tel: 0126669362

Petikan dari buku Rasulullah is my doctor

Anda wajib percaya- anda wajib percaya
ALQURAN ADALAH PENYEMBUH BAGI SEGALA RASA SAKIT YANG ADA DI DALAM HATI ANDA. AGAR UBAT INI DAPAT BEKERJA, ANDA MESTI PERCAYA SEPENUHNYA DAN SEUTUHNYA KEPADA ALLAH YANG MAHA TAHU, YANG MAHA MENDENGAR, MAHA MELIHAT, MAHA BIJAKSANA, PENCIPTA DAN PENGATUR SEGALA SESUATU YANG DI LANGIT DAN DI BUMI. HANYA DENGAN PERCAYALAH, MAKA UBAT KENABIAN INI, INSYAALLAH AKAN BERMANFAAT UNTUK ANDA.
Jerry D. Gray penulis buku Rasulullah is My Doctor
Seorang jerman yang mengamalkan perubatan madu kemudian memeluk Islam sekarang memperjuangkan perubatan Islam atau kenabian.
Katanya lagi:
“Setelah saya masuk Islam di Arab Saudi pada tahun 1984, saya mulai berkenalan dengan pngubatan ala nabi melalui hadis yang saya abaca dan juga dari kawan-kawan.”
“Ketika saya sudah memiliki waktu yang cukup lapang, saya mulai mempelajari pengubatan Islam yang alami (herba) dan bahkan memulai bereksperimen pada diri saya sendiri. Saya terkejut menyedari bahawa secara keseluruhan kedudukan umum kesihatan saya meningkat dengan cepat. Saya menyedari bahawa ubat berbahan dasar kimia hanya dapat mengubati gejala satu penyakit, tetapi tidak mampu menyembuhkan penyebab penyakit. Ubatan-ubatan ala nabi yang sepenuhnya dapat menyembuhkan banyak penyakit dan sangat ampuh dalam mencegah penyakit. Selanjutnya saya mengetahui bahawa pengubatan nabi dapat menyembuhkan semua penyakit kecuali kematian”
“Ketika saya menjadi seorang penulis jurnal, saya menemukan fakta-fakta bahawa organisasi-organisasi dan industri yang kita anggap memberi keuntungan kepada kita  dan berdedikasi untuk memperbaiki kesihatan kita, ternyata secara sengaja mengambil kesempatan ke atas kita. Mereka telah menyesatkan kita dan telah menggunakan seluruh sumber daya mereka untuk membuat kita dalam kedudukan kesihatan yang buruk agar mereka dapat membuat keuntungan yang tinggi. Yang berada dalam daftar teratas lembaga –lembaga yang merusakkan kesihatan kita adalah Amerika Syarikat, yang secara ekstrim melakukan kerusakan dan penghancuran terhadap keadaan kesihatan kita. Mereka bekerjasama dengan perusahaan-perusahaan Farmasi Besar dan Organisasi Kesihatan Dunia (WHO)” 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9