| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Selasa, 20 April 2010

berguru dengan Syeikh Ayesh Qur'aani Jordan







Saya sempat berguru dengan syeikh A'yesh Qur'aani Irbid, Jordon. Beliau adalah Mualij Duali Jordan (Perawat yang diiktiraf peringkat antarabangsa ) dan pengarang kitab: "Qadhi al Fitan fi Umur al Jin" (Pemutus fitnah dalam perkara Jin).Beliau sangat menolak penggunaan bantuan Jin dalam rawatan. Selama tiga minggu saya berguru bersma beliau dan pada hujung minggu saya bersama-sama beliau merawat pesakit -pesakit dari pagi sampailah ke petang. Syeikh yang saya anggap pada mulanya susah nak berguru dengannya, akhirnya beliau menerima dan mengakui juga saya sebagai muridnya. Kaedah yang beliau gunakan disebut "طريقة إثبات نيان". Kaedah sembur dan melihat gerakan jari tangan dan kaki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9