Kini Amsyiq Gold Sdn Bhd beroperasi 7 hari seminggu 9am - 5pm | Seminar Emas Setiap Sabtu (9-12 tgh) di Wisma Amsyiq | Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Office : 03-55231066 | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida 012-666 9362 | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah 019-290 3165 | Dapatkan Gold Coin Amsyiq, Gold Bar Amsyiq, Dinar Darul Ehsan, Dirham & Barang Kemas sekarang! | Hubungi cawangan, wakala dan ejen-ejen kami yang berdekatan dengan anda | Senarai Wakala Di Seluruh Semenanjung Malaysia | Banting: 016-2758996 | Rawang: 012-2681380/012-9149403/012-2148220 | Kelang dan Shah Alam: 019-2715765 | Sabak Bernam: 013-6328852 | Puchong: 017-3501340 | Hulu Selangor: 019-2781384 | Putrajaya: 019-3147566/017-3704931 | Perak: 019-5550464 | Kedah: 019-4775980 | Pahang: 013-9326688 | Negeri Sembilan: 019-3849239 | Pulau Pinang: 016-4957970 | Melaka: 012-6637207 | Terangganu: 017-9643775 | Wilayah Persekutuan: 013-6725102| Johor: 013-3722635

Rabu, 5 Disember 2012

Rahsia Melawan Rasukan Jin Dibongkarkan

Assalamualaikum buat anda semua.

Adakah anda termasuk dalam kalangan mereka yang ada tanda-tanda tersebut:
  o   Terganggu hendak beribadat
  o   Cenderung kepada tidur
  o   Menangis bersangatan tanpa sebab
  o   Mengadu berterusan sakit yang berulang kepada jasad (pening, sakit sendi-sendi, belakang & sempit dada)
  o   Merasai ada bebanan di atas kepala atau di atas bahu
  o   Mendengar suara yang tidak biasa berlaku atau memanggil namanya
  o   Merasa ada seseorang yang ingin membunuhnya
  o   Menindih ketika tidur (secara seks)
  o   Bermimpi binatang-binatang menggigit, menyerang atau mengejar di belakang
  o   Bermimpi gereja, kuil atau tempat berhala
  o   Mengetap giginya ketika tidur
  o   Bercakap ketika tidur dan berjalan tanpa sedar
  o   Bermimpi ia jatuh dari tempat tinggi atau terbang di udara
  o   Bermimpi ia jatuh ke dalam perigi atau laut atau tempat yang ada api
  o   Bermimpi ia dalam kubur atau tempat sampah
  o   Bermimpi melihat manusia-manusia dengan sifat-sifat yang pelik

Ini bererti anda sedang cuba dikuasai oleh makhluk halus atau telah dikuasai. Atau juga kalau anda ada nenek atau datuk anda yang memiliki khadam. Itu mungkin percubaan “saka” anda untuk menguasai anda.Kalau anda pergi berjumpa perawat atau bomoh untuk mendapatkan rawatan disana ada tiga katagori bomoh:

Pertama: bomoh pembohong.
Bomoh jenis ini matlamatnya nak duit aje. Semuanya berlakon macam bomoh Do Re Mi , A. R Tompel itu.

Kedua: bomoh yang menggunakan khadam atau pendamping.
Bomoh jenis ini selain menghabiskan duit, mereka menggunakan jin atau syaiton. Kesannya kepada pesakit ialah dari satu golongan Jin dalam badan, berubat dengan Bomoh jenis ini, jadi bertambah banyak Jin dalam badan. Biasanya bomoh seperti ini kalau khadamnya jenis Jin yang kuatcontoh ‘frit  dan yang dalam badan pesakit itu Jin yang lemah contoh Marid, bolehlah ia keluarkan. Kalau sebaliknya awal-awal lagi ia mengaku kalah. Dan kalau ia berjaya ia memulihkan pesakit, biasanya kalau ia memerlukan pitih ia akan arahkan khadamnya masuk ke dalam tubuh pesakit. Dan pesakit akan datang semula kepada bomoh tersebut untuk mendapatkan lagi rawatran . begitulah seterusnya tak habis-habis.

Ketiga: Perawat Islami atau Qurani.
Golongan ketiga ini yang penulis sarankan . Walau bagaimanapun kalau anda sebagai pesakit  boleh merawat diri anda sendiri adalah lebih baik. Anda amalkan apa yang saya bongkarkan untuk anda anda boleh merawat diri anda sendiri. Anda juga boleh menjadi perawat dengan niat membantu orang yang terkena sakit ini.

Syaratnya :
      1-      Bukan untuk menunjuk-nunjuk dan tujuan yang lain
      2-      Anda memiliki akidah yang mantap. Mengesakan Allah dan tidak ada yang anda takut melainkan Allah.
      3-      Meyakini yang menyembuh ialah Allah
      4-      Anda kena boleh membaca ayat pilihan yang ditentukan dengan baik.
      5-      Seeloknya anda talaqi ayat-ayat tersebut. Saya bersedia mendengarnya. Melalui telefon pun boleh. Ini satu syarat untuk ijazah atau keizinan. 

Sehubungan itu, supaya anda boleh merawat diri anda atau merawat orang lain. Dengan demikian anda tidak perlu menghabiskan banyak duit untuk mendapatkan rawatan. Anda rawat diri anda sendiri. Maka dengan ini saya perkenalkan sebuah e-book yang memberi panduan dan amalan kepada anda.
     
Penulis adalah pengasas rawatan Qurani Amsyiq. Klinik kami dibuka setiap hari jumaat malam sabtu. Hari-hari lain kena buat appoiment dengan perawat-perawat Amsyiq terus. Telah banyak pesakit yang disembuhkan oleh Allah melalui ruqyah ini. Antaranya:

Kes 1
Syarif dan Hamidah (bukan nama sebenar mereka) datang ke klinik kami setelah mendengar pusat rawatan kami. Mereka sudah enam tahun berkahwin, tetapi mereka tidak pernah sekali pun melakukan hubungan kelamin. Bila ditanya kenapa. Mereka menjawab disebabkan tiada keinginan setiap kali mereka rapat . Dengan keizinan Allah perawat membacakan ruqyah membuat pemeriksaan, ternyata di dalam diri kedua mereka ada Jin. Perawat tak hendak melayan panjang kerenah Jin tersebut, menghalau Jin dari tubuh pesakit. Dengan izin Allah, Jin-jin tersebut meninggalkan jasad tersebut. Al Hamdulillah Syafahumallah. Pada jam 5 pagi esoknya perawat mendapat sms yang isinya: “terim kasih ustaz dan keluarga Amsyiq, selama 6 tahun saya berkahwin inilah malam pertama saya.”

Kes 2
Ahmad dan Zainab datang  untuk berubat  kerana isterinya tidak boleh mengandung. Berbagai ihtiar telah dibuat termasuklah pembedahan rata diseluruh perut. Perawat  membacakan ruqyah. Tiba suara Zainab berubah menandakan ada Jin dalam badan. Dengan ayat-ayat Al Quran  perawat Berjaya mengusirnya dari jasad pesakit. Enam Tahun berlalu perawat terserempak dengan pesakit dengan kelurganya di Shopping center. “Ustaz kenal tak kami” “macam pernah jumpa”  jawab saya. Lalu mereka menceritakanlah perjumpaan enam tahun dahulu.  Dan kata mereka lagi, “Inilah anak-anak kami lepas jumpa ustaz terus mengandung. Dah lima sekarang ustaz”. “Al hamdulillah” jawab saya.

Kes 3
Dalam satu kursus ketika perawat men’talaqi’kan ayat-ayat Al Quran, tiba-tiba seorang perempuan tidak sedar diri. Bila dibawa kehadapan berdekatan dengan perawat memukul-mukul perawat. Perawat buat tidak memperdulikannya. Setelah perawat habis membaca ayat-ayat  ruqyah, pesakit tersebut  kembali pulih.

Kes 4
Dua orang adik beradik bersama keluarga datang  ke pusat rawatan Amsyiq. Kedua-dua adik beradik terkena penyakit tak boleh pergi ketempat kerja. Apabila perawat membacakan ruqyah kedua-dua mereka dimasuki Jin. Oleh kerana kedua mereka pernah mempelajari silat. Ketika kerasukan kedua-dua mereka mencabar perwat. Seorang darinya menggenggam penumbuk diarahkan kepada perawat. Namun dengan keyakinan  perawat penumbuk nya tak sampai kepada muka perawat. Dengan ruqyah dalam sesi pertam. Kemudian dituruti sehingga empat seisi Alhamdulillah kedua-dua mereka syifa’.
Itu diantara pengalaman kami dan keyakinan kami denga rawatan Qurani. Banyak lagi yang tidak kami bawakan disini.

Kandungan e-book ini ialah seperti berikut:
Cara merawat mengandungi:
      1)      Cara berlindung
Berlindung sebelum pergi kepada pesakit
Garis panduan merawat
      2)      Memagar tempat
      3)      Memeriksa pesakit
      4)      Memagar pesakit, keluarga dan kenalannya
      5)      Cara mengesan pesakit
       3 cara
       Cara keempat; menggunakan minyak wangi
      6)      Ayat-ayat ruqrah
      7)      Ayat-ayat memaksa Jin dalam tubuh bercakap
      8)      Ayat-ayat menghadhirkan Jin
      9)      Mengunci Jin
     10)   Bentuk rasukan dan gangguan Jin
     11)   Ayat-ayat mengazab Jin
     12)   Mandi ruqyah + daun bidara
     13)   Minyak Zaitun sapukan di anggota sujud.
     14)   Madu lebah qurani elok dicampurkan habbatus Sauda’ atau Madu Habbatussauda’ makan seminggu – syaiton akan kurus dan kemudian mudah untuk meninggalkan pesakit
     15)   Ayat mendiamkan Jin
     16)   Ayat hijab kalau pesakit melihat perkara yang menakutkan
     17)   Untuk menghilangkan semut-semut pada anggota pesakit
     18)   Tempat-tempat keluar Jin
     19)   Membakar Jin dengan Al Quran
     20)   Ruqyah untuk kanak-kanak .

Dengan membeli e-book ini :
      1-      Anda dapat mengamalkan sendiri amalan-amalan ruqyah quraani ini. Seterusnya anda dapat merawat diri sendiri. Dapatlah cut cos.
      2-      Anda dapat menolong orang lain dalam kes-kes  terserempak dan tak ada orang lain atau perawat yang membantu.
     3-      Kalau anda ada “saka”.tidak ada orang lain boleh membantu anda melainkan anda.
     4-      Ayat-ayat Quran dalam e-book ini boleh diamalkan menjadi wirid harian
Kandungan e-book ini sebenarnya tidak ternilai harganya. Ayat –ayat Al Quran mana boleh dibayar harganya. Apatah lagi Al Quran merupakan syifa’ bagi segala penyakit  merangkumi penyakit zahir dan penyakit batin.Membaca Al Quran juga dapat mendatangkan ketenangan hati dan ketenteraman dalam kehidupan.

Sebelum ini penulis menawarkan  RM 700 untuk mendapatkan semua siri e-book perubatan susunan penulis.Untuk kali ini dengan merengkaskan perkara yang terpenting sahaja dalam e-book ini sebanyak 83 muka surat dijual dengan harga rm 40, tetapi untuk sekarang ini , penulis offer dengan harga hanya RM 20.

Namun untuk menjadi perawat sebenar anda dicadangkan membeli kesemua 21 siri e-book perubatan Islam susunan penulis yan berharga RM 700. Tetapi sekarang kami offer kan hanya dengan RM 400 sahaja.
Kedua-dua tawaran harga ini kami berikan untuk 50 orang terawal. Selepas ni mungkin naik sikit lah atau kembali kepada harga sebenar.

Sekiranya anda berminat:
smskan nama dan e mail anda sendkan kepada 0192903165.


opss.. jangan lupa bayaran melalui transfer bank kepada
CIMB Bank no: 12220003485208

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TV9