| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Rabu, 27 Mac 2013

5 Dalam 1.. Temui Kami Di Muslim Festival Bertempat Di Masjid As Salam, Pucong Perdana 27 Hingga 31 Mac

Anda boleh berjumpa kami untuk mendapatkan lima tujuan dalam satu masa, untuk mengenali kami dan mengetahui perkara berikut:

1-     Bagimana untung menyimpan emas dan dinar emas seperti yang disarankan Al Quran dan Hadis Nabi.
2-     Mengenali koperasi kukuh Selangor Berhad dan ar Rahnu kukuh. Bagaiman melabur dengan membeli syer koperasi kukuh Selangor berhad yang dibawah kawalan Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM).
3-     Mendapatkan maklumat mengenai Pusat Rawatan Islam Amsyiq. Anda juga boleh mendapatkan rawatan separuh percuma disini.
4-     Membeli Air zam-zam Qurani dan pemakanan Sunnah. Keistimewaan permakanan sunnah Amsyiq. Telah dibacakan doa pendinding Syaitan, doa Kanser, doa angina ahmar, doa penerang hati, doa Syifa’ dan lain-lain. Produk ini sesuai untuk menawar berbagai penyakit dengan izin Allah. Apabila kita sakit Allah yang menyembuhkannya. 

5-  Anda juga boleh mendapatkan maklumat tentang roomstay, homestay dan hotel budget Amsyiq di sekitar shah alam. Tempat kediaman yang selesa dan murah. Sesuai untuk individu, berpasangan ...ingat yang berkahwin sahaja dan keluarga.

Dalam perniagaan Emas, sebagai syarikat jual beli emas yang mempelopori ekonomi umat Islam, Amsyiq Gold Sdn Bhd walau menghadapi tekanan terus mengajak orang ramai  membeli dan menyimpan emas. Emas yang dibeli anda boleh simpan. Dan anda boleh jual semula. 

Kami komitmen dalam perkara ini, kerana kami meyakini ada rahsia kenapa Allah menyebut dalam Al Quran ayat 34 surah at-Taubah bermaksud:
“Dan orang yang menyimpan emas dan perak, tidak membayar zakat ,maka beritahu mereka azab yang pedih”. Dalam banyak-banyak harta yang wajib zakat, Allah menyebut emas dan perak. Tentu ada sebab dan hikmahnya. Ada yang kita tahu dan ada yang tidak kita tahu. Antaranya:
-          Emas kalis inflasi
-          Ada nilai dalaman tersendiri
-          Sesak-sesak emas boleh di rahnukan (gadaian Islam)
-          Berbanding dengan fiat money kalau kita nak pinjam kena ada penjaminlah dan macam-macam lagi. Kalau sesak nak pinjam bank bukan mudah. Itu yang ramai pergi kat “Along”
-          Ada banyak kaedah, dengan modal sedikit boleh beli emas dengan banyak, terutama ambil kesempatan ketika harga emas rendah ini. Anda boleh memanipulasi sistem ar Rahnu (gadaian Islam)

Dengan cara gadaian anda boleh pinjam 65% dari nilai marhun (barang gadaian).Pinjaman wang 65% itu untuk kegunaan lain. Juga duit itu boleh beli emas lagi, Cara ini digunakan oleh ramai pelabur emas. Ini terpulang pengurusan dan keputusan sendiri.Ini kebijaksanaan masing-masing memanipulasi kaedah ar Rahnu.

Sepanjang festival ini, Kami berikan diskaun istimewa berikut:
Beli 2,500 diskaun 1%
Beli 5,000 diskaun 1.5%
Beli 10,000 diskaun  2%
Beli 20,000 diskaun 2.5%
Beli  50,000 diskaun  3%
Beli 100,000 diskaun 3.5%

Diskaun ini untuk pembelian semasa .Bagi dealer AG tambahan 0.5% diberikan dari jumlah diskaun tersebut. Tawaran ini tidak mempengaruhi diskaun kelayakan. Diskaun kelayakan mengikut jumlah pembelian terkumpul.

Ingat tawaran ini hanya sepanjang pameran kami sahaja. Sangat rugi tak ambil peluang ini. Lebih-lebih lagi ketika emas sedang turun. Nampaknya emas seperti tabiinya sedang beransur naik semula. masih ditahap rendah, cepat jangan lewat untuk membeli.
SEKARANG MASA MEMBELI…..BELI BANYAK-BANYAK
DISKAUN PUN BANYAK PULA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9