| Ar-Rahnu KUKUH Selangor Bhd Telah beroperasi | AG MENGUTAMAKAN MUAMALAH YANG SAH | AG Is Giving Priority To A Valid Muamalah | Pengarah Urusan : Hjh Khainarida | Panel Syarak : Hj Othman Hamzah | |

Rabu, 10 April 2013

Hanya Dengan 5K Anda Menjadi Usahawan Emas

Masih ramai yang tidak memahami  yang dimaksudkan oleh AG.

Ini bermaksud kalau anda membuat pembelian 5k anda sudah boleh menjadi ushawan emas AG iaitu mendapat keistimewaan selepas ini akan mendapat potongan 1% pada setiap belian selepasnya walaupun beli satu gram, contoh kalau selepas jadi mendapat kelayakan 1%, anda beli satu gram yang harga ketika ini 190.09 anda akan dapat potongan 1.90.
Ingat anda perlu tahu di syarikat lain anda hendak mendapatkan potongan 1% itu, anda perlu membeli dalam satu resit yaitu pembelian sekali gus sebanyak rm 16,000. Ada yang sampai 50k dengan pembelian sekaligus.
Di AG pembelian beruncit ,bila terkumpul 5k tunjukkan resit , anda akan dapat kelayakan ushawan diskaun 1%.Kalau jual kepada orang lain,anda sudah dapat untung 1%. Beli lagi daripada AG dapat lagi untung 1%. Kalau kumpul-kumpul resit anda dan mencapai 10k anda kan memdapat kelayakan diskaun 1.5%.

Ingat anda perlu tahu syarikat lain nak dapatkan 1.5% tu perlu jadi master dealer. Perlu ada beberapa orang dealer di bawah anda dan pembelian tak kurang 300k.Dan ini adalah % yang tertinggi yang mereka beri.
Di AG diskaun yang kita beri tak perlu ada dealer bawah anda , tak perlu beli dengan satu resit. Kumpul-kumpul pembelian bila mencapai 20k dapat diskaun berterusan setiap pembelian 2.0%. . Kumpul-kumpul pembelian bila mencapai 50k dapat diskaun berterusan setiap pembelian 2.5%.. Kumpul-kumpul pembelian bila mencapai 100k dapat diskaun berterusan setiap pembelian 3.0%. Dan selepas itu ,kami boleh memberi diskaun sehingga 3.5%.

Dan bagi sesiapa yang perihatin, pada sempena tertentu kami pernah dan akan beri diskaun gila-gila sehingga 4,5, dan 7%.  Ingat sekali lagi kami beritahu. Tak ada syarikat yang mengagihkan keuntungan seperti syarikat kami dengan tidak menganiaya pihak ketiga yang membeli dari anda kerana anda dapat diskaun, yang membeli dari anda juga anda kena beri diskaun. Ertinya AG telah beri diskaun kepada anda sebagai ushawan dan juga kepada yang membeli dari ushawan.
INGAT INI MASA MEMBELI…..BELI BANYAK-BANYAK
Simpan pintar ummah kukuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan



TV9